sunnuntai 6. marraskuuta 2011

What the fffffff.....uuuuu!

Kyllä, olen hengissä. Kolme viimeistä viikkoa ovat vain olleet niin täynnä kaikkea etten ole vain jaksanut keskittyä blogiini. Ennen syyslomaa miulla oli sellain löllöily viikko, kun ei kouluu ollu nimeksikään. Samaisen viikon loppussa vierailin Joensuussa ystäväiseni kanssa neljä päivää. Syysloman sukuloin ja pyrin muutenkin huoltamaan sosiaalista elämääni ihan livenä. Tämän viikon olen ollut TETissä ala-asteella ja olen ollut jokaisen päivän jälkeen niin poikki, että nukun töiden jälkeen sohvalla 2-3 tuntia, syön, käyn lenkillä ja takaisin nukkumaan. Vielä viikon verran olisi ala-aste pestiä jäljellä sitten koittaisi paluu Järvenpäähän koulun penkille.

Olen siis ollut kotona kolme viikkoa ja todennut etten pysty noudattamaan minkäänlaista unirytmiä ollessani kotona, kun on vaan liikaa asioita mitä voin tehdä ennemmin, kun mennä nukkumaan. Tämän ansiosta olen töissä ollut joka päivä silmät ristissä koko aamun ruokailuun asti. Asuntolalla nukun melkein aina vähintään 7h yössä, kun ei oo niitä virikkeitä. Huoh...

Virkeämpiä viikkoja odotellessa~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti