tiistai 27. syyskuuta 2011

Voiha... Nenä...!

Lähdin jo viime torstaina junalla puksuttelemaan kohti Kausalaa... Noh, menin sitten ohikin. Kausalassa kahden ensimmäisen vaunun ovet eivät auenneet, joten minä ja neljä muuta päästiin taksilla Korialta Kausalaan koti portille asti... Ja tietenkin vr:n piikkiin.

Jesh. Viime viikonloppu meni leppoisasti Heiskussa Isosleirillä. Olin yksi leiriavustajista eli jäteöljyistä elikkäs idols tuomareista. Hommaa oli oikein kivasti ja olihan meitä sellaset reippaat 70 henkee samalla tontilla joten voin kertoo, että leikkien keksiminen siihen pieneen saliin sillä porukalla oli haaste... Onneksi saatiin enemmän kuin loistavia iltaohjelmia aikaseksi : D Oikein kivaa oli ja aina oppii jotain uutta. Kiitos siitä!

Asuntolalla oon alottanu uuden harrastuksen eli villasukkien kutomisen x) Oon nyt ekan sukan varren tehny ja tänää saan varmaa duunattuu kantapään jeesiin. Ihan kivaa hommaa paitsi oon saanu niskat aika kipeeks, kun en oo kutonu aikoihin.
Pitäis viel täl viikol tehä selviytymis ohjeita elämän kriiseihin ja kävästä moikkaa terkkarii. Oon n. viimesen kolmen viikon aikana kärsiny ihan älyttämistä nenän verenvuodoista. Multa on tullu yleensä tosi harvoin verta nenästä ja nyt kolmes viikos neljä kertaa (tänään viimeksi). Eilinen oli kaikista pelottavin, kun olin Seppälässä, aivastin ja sittenhän sitä tulikin. Paperii ei ollu ja menin sit kassalt pyytää. Kirjaimillesisti olin rinnuksii ja käsii myöten siin veres. Toivottavasti kukaan lapsi ei saanu traumoja, kun sit hipsin lähimpää vessaa siistimää itteeni. Aikainen halloween miulla :p

Mutta taas torstaina Kausalaan. Katotaa jäänkö Kausalaa vai tuunko taas sillä taksilla~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti