tiistai 8. helmikuuta 2011

HWAITING !!

Viimestä viikkoo viedään TO:n parissa ja en niin millään tahtoisi sieltä lähteä takaisin koulun penkille. Siellä mua nimittäin odottaa päättötyön valmistus... Aloitin oikeastaan tänään tuon kahden kuukauden piinan eli tästä eteenpäin luvassa tulee olemaan angstaus posteja. Ja se on juttu jonka voin jopa luvata >:D Onneksi saan olla töissä vielä muutaman päivän.

Viime viikolla duunattiin helmii ihan olan takaa (kuvissa mun TO -näyttö sekä viime viikon saavutus) ja tää viikko ollaanki sotkettu aika tavalla :D Tehdään pate de verre -naamioita (laiskasti =patskuja). Eka leikittii sellasel saven sorttisella massalla josta tehtii maskien muoto. Ne sai viikonlopun kuivuu ja maanantaina oltiiinki yltä päältä kipsissä tehden muotteja maskeista. Oli aika levotonta, mutta kivaa :D Tänään sitten laitoimme lasimurskan muotteihin ja uunin päälle. Huomenissa nähdään onnistuiko :3
Oon aika kovasti ollut myöskin innokas tekemään ystävänpäivä kortteja. Muutamia omille ystävilleni tulevia ja tavoitteena on myöskin saada koulumme avoimiin oviin myyntiin muutama kortti. Pitäis vaa alkaa tekee piirustuksii. Onneksi niihin ei ole mitää tekstei suunnitteilla, koska mun mielest kaikista ärsyttävintä on keksii joku kiva sisältö siihen korttiin. Korteista laitan kuvia varmaankin ystävänpäivän jälkee, kun oon saanu niit jaeltuu. Montaa niit ei oo, ku budjetti on opiskelija tasoa. Ostin kylläkin korttien tekoa varten Sinooperista askarteluun tarkoitetun kirurgin veitsen. Oon sellast aatellu jo pitkää ja nyt vasta sain aikaseks :))

Koin myös luovuuden purkauksen kynsien mallien suunnittelussa. Laskeskelin et jos joka versio toimii hyvänä sen kaks viikkoo ni mul on 22 viikoks kynnet suunniteltuna :D
Kuvassa olevat pinkit tein vaa vasempaa kätee, kun en jaksanu tehä enää oikeesee (alan vääntää kynsii yleensä aina ennen nukkumaan menoo...). Mutta nuo siniset ovat tämän hetkiset ja ottaen huomioon mitä kaikkee oon duunannu näillä lakoilla (savee, kipsii, lasii,...) ni aika hyvin pysyy :D

Vielä muutaman päivän otan ilon irti töissä olemisesta ja sitten alkaa rankka arki. Mun arki päivät alkaa klo 05:50 ja loppuu n. klo 24 molemmin puolin. Yleensä jälkeen ^.^'
Mutta _HWAITING_ !!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti